Snížení příjmu soli

Snížení příjmu soli

13.08.2015 | Zajímalo by mě, jak mohu snadno snížit příjem soli v potravě.

Příjem soli se dá efektivně snížit následujícími způsoby:

  • nedosolovat jídlo na talíři
  • nahradit sůl bylinkami, kořením, česnekem, ořechy
  • zvýšit příjem čerstvé zeleniny a ovoce
  • kontrolovat složení potravin a hlídat obsah na obalech potravin
  • vařit z čerstvých surovin
PŘEDPLATNÉ

Mohlo by vás zajímat

Kvalita vánočních kolekcí: Co najdete pod staniolem?

05.12.2019 | Čokoládové figurky s vánoční tematikou se u nás prodávaly již na konci 19. století. To se nezměnilo, co však podléhá zubu času, je jejich cena a také kvalita. Zatímco před sto lety byste za „závěsky na stromek“, jak se jim také říkalo, zaplatili kolem deseti korun, dnes si připravte i dvacetinásobek… a taky hodně trpělivosti. Cena totiž v tomto případě nemusí být neoklamatelným ukazatelem kvality.

Droždí a kypřící prášek: Víte, jaký je mezi nimi rozdíl?

06.12.2019 | Jaký je rozdíl mezi čerstvým pekařským droždím a kypřicím práškem do pečiva?

Intuitive eating: Dá se jíst podle toho, co nám říká intuice?

19.12.2019 | Celý přístup je založen na naslouchání svému tělu a důvěře v něj. Jak se to ovšem naučit? Zakladatel této metody doporučuje zdravý přístup k jídlu bez hysterie a stresu, který vychází z toho, že rozumíme sobě samým a svým potřebám.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

Zajdětě si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Lednové číslo koupíte v prodejnách BILLA, PENNY MARKET a KAUFLAND a vybraných novinových stáncích sítě Valmont