15.02.2011 Redakce
Letošní 15. ročník úspěšné specializované obchodní konference Retail in Detail/Fresh Food 2011 (23. 3. 2011, Hotel Olympik Artemis, Praha) se zaměří na jedno z nejžhavějších témat maloobchodu v CEE regionu, kterým je optimalizace nabídky čerstvého zboží. Z odborných analýz a výzkumů totiž vyplývá, že tato „mega-kategorie“ se zásadním způsobem podílí na vytváření image řetězce a jeho odlišení od konkurence. Současně má prioritní vliv na frekvenci nákupů a do značné míry definuje i cenové vnímání prodejny.
Platí při tom, že o tomto významném segmentu trhu je k dispozici daleko méně informací a znalostí, než o kategoriích balených trvanlivých potravin, nápojů či nepotravinářského zboží, proto je konference s tímto tématem tak potřebná a žádaná.
Akci organizuje společnost Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR.
Konference je určena pro top management obchodních řetězců a pro pracovníky z jejich nákupních a marketingových týmů a dále samozřejmě i pro management prodeje, marketingu a výroby zpracovatelů, producentů a velkodistributorů čerstvých potravin. V jejím průběhu budou diskutována tato témata: aktuální trendy trhu a příklady úspěšných řešení na straně obchodu i výroby. Účastníci budou mít možnost se osobně zapojit do diskuse o perspektivách budoucího rozvoje této klíčové kategorie.
Podrobnější informace o konferenci Retail in Detail/Fresh Food 2011 jsou k dispozici na www.retail21.cz/retailindetail
22.03.2024 | Svůj mistrovský um předvedl jako semifinalista největší kulinární show amatérských kuchařů MasterChef a svými recepty inspiruje dál. Vyzkoušíte také velikonoční nádivku Pavla Berkyho?
08.04.2024 | Určitě jste tedy slyšeli o čaji Matcha. V čem je tento zelený prášek tak zajímavý? Proč je lepší než káva a jak pomáhá při hubnutí?
25.03.2024 | Kreativita a um šéfkuchaře, to jsou základní atributy kvalitního gastronomického podniku - ovšem jen do té doby, než žezlo v kuchyni přebere umělá inteligence. Nutno uznat, že její pokrm je dotažený do detailu a co víc - může jej ochutnat skutečně každý.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.