Průzkum: Toaleta je vizitka podniku a vypovídá i o kuchyni

Průzkum: Toaleta je vizitka podniku a vypovídá i o kuchyni

10.08.2020 | Americký výrobce hygienických papírů SCA Tissue North America zpracoval před lety průzkum o tom, co lidem na toaletách v restauracích vadí nejvíce. Výsledky hovoří jasně, návštěvníci jsou nejháklivější na neudržované toalety.

<

Téměř 90 % respondentů si myslí, že čistot toalet ukazuje také na úroveň čistoty restaurace a kuchyně. A skoro třetina dotazovaných uvedla, že do restaurace se špinavými záchody se už nevrátí.  V jakém stavu jsou toalety je stejně důležité, jako kvalita podávaného jídla.

Moderní a v těchto časech i zdravotně bezpečné jsou bezdotykové toalety. „Bezdotyková a komfortní řešení s důrazem na vysokou hygienu prostředí od pisoárů, stojánkových nebo nástěnných baterií, mechanických nebo automatických dávkovačů mýdla a dezinfekce, to je dnes už standard,“ vyjmenovává Pavel Rybka ze společnosti Sanela, českého výrobce sanitární techniky. Tyto řešení výrazně šetří vodu, mýdlo i desinfekci.

Bezpečně a zároveň eco friendly

„Pro splachování pisoárů je potřeba pouze jeden litr vody, který dokáže spláchnout pisoár a vyměnit náplň v zápachové uzavírce. Automatické umyvadlové baterie dodáváme standardně s perlátorem omezujícím průtok na 6 lt/min. S příchodem zahraničních investorů a developerů se začínají i na českém trhu uplatňovat certifikace udržitelných budov známé pod zkratkami LEED a BREAM. Oba systémy mimo jiné kladou vysoké nároky na spotřebu vody. Z tohoto důvodu jsme do naší nabídky zavedli perlátory s omezením 3,8 litru a dokonce i 1,9 litru za minutu, u kterých dochází k opravdu velké úspoře vody a díky tomu naše umyvadlové baterie dokážou vyhovět i těmto přísným požadavkům,“ dodává Rybka.

Bezdotykovost se odehrává nejenom na samotné toaletě, ale už při příchodu nebo odchodu z ní. Velmi často jde o důmyslný způsob bez použití dveří. „Stejně jako v restauracích se tento způsob prosazuje i na dalších veřejných toaletách například v nákupních centrech,“ dodává Pavel Rybka.

Výrobci navíc čím dál více dbají na design, který již není pouze doplňkem, ale prvkem výrazně ovlivňujícím celkový dojem veřejných i privátních interiérů.

PŘEDPLATNÉ

Mohlo by vás zajímat

Nákupní panika se nekoná, lidé ale upřednostňují online obchody

17.09.2020 | Internetové supermarkety Košík.cz a Rohlik.cz sledují od konce prázdnin zvýšený zájem o své služby. Vyšší poptávka se se začátkem školního roku podle nich dala čekat, na růst počtu nákupů mají ale vliv i zpřísňující se opatření proti koronaviru. Současný stav se však podle prodejců nedá srovnávat se situací na jaře, kdy lidé uskutečňovali nákupy na hranici paniky.

Jak se nakupuje za zhoršené epidemiologické situace?

21.09.2020 | Češi se podle potravinářských řetězců ani přes zhoršenou epidemiologickou situaci znovu neuchylují v zásobovacím nákupům. Situace je stabilní v Praze i jinde v republice. Většina obchodníků nezaznamenala změnu frekvence ani objemů nákupů. Na případnou změnu vývoje jsou řetězce připravené, mají dostatečné zásoby potravin i drogistického zboží.

Rýže čelila kritice, že upevňuje rasové stereotypy

24.09.2020 | Z obalů rýže Uncle Ben´s zmizí obrázek usměvavého prošedivělého černocha a také samotný výrobek změní název na Ben´s Original, informuje na svých internetových stránkách britská BBC. Výrobce rýže, americký potravinářský koncern Mars Food, tyto změny slíbil už v červnu v souvislosti s celosvětovými protesty kvůli rasismu a policejní brutalitě.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

Zajdětě si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách BILLA, PENNY MARKET a KAUFLAND a na vybraných novinových stáncích sítě Valmont