Jak začít den a být fit?

Jak začít den a být fit?

19. 5. 2017 | Snídaně je nejdůležitější jídlo dne. Přesně to nám od mala říkaly maminky a babičky. Snídaně je první jídlo dne, tělo je po noci vyhládlé, a tak potřebuje dostat pořádnou dávku energie. Pokud vám na sobě alespoň trochu záleží a chcete být fit, na snídani byste rozhodně neměli zapomínat. A co si k ní dát?

Možností je nepočítaně, ale pokud se rozhodnete, že chcete snídani, která vás nabije energií a naopak úplně neutlumí, čeká vás trochu přemýšlení o jejím správném výběru. Abychom vám jej ulehčili, nabízíme několik tipů na fit snídaně.

Tip 1: Fit kaše

Ingredience: 60 g ovesných vloček, 150 ml Jihočeského mléka lahodného polotučného, 50 ml vody, lžička skořice, oblíbené ořechy či semínka, banán či jiné ovoce.

Postup: Jihočeské mléko smíchejte s vodou a přiveďte k varu. Přidejte vločky, skořici a míchejte, dokud kaše nezhoustne na požadovanou konzistenci. Dejte do misky, přidejte banán, ořechy a můžete snídat. Kdo má rád sladké, může dochutit třtinovým cukrem.

Tip 2: Zeleninový salát s cottagem

Ingredience: Jihočeský cottage, 2 rajčata, 20 dkg salátové okurky, 1 chilli paprička, 2 větší listy pekingského zelí, sůl a pepř. „Masožravci“ přidají ještě 2 plátky šunky.

Postup: Zeleninu pokrájejte a v misce smíchejte s Jihočeským cottagem. Přidejte nadrobno nakrájenou chilli papričku, případně jemně pokrájenou šunku. Podle potřeby dochuťte solí a pepřem.

Tip 3: Mug cake v hrníčku

Ingredience: 1 vejce, půlka banánu, 1 lžička kypřicího prášku do pečiva, 1 lžíce Jihočeského polotučného tvarohu, 30 g ovesných vloček, 1 lžíce vody, 2 lžičky strouhaného kokosu

Postup: Tyčovým mixerém rozmixujte ovesné vločky. Smíchejte je s Jihočeským polotučným tvarohem, práškem do pečiva, kokosem, vejcem, vodou a banánem. Vše řádně promíchejte, přelijte do hrnečku a dejte na 6 minut do mikrovlnné trouby. Mug cake vyklopte, posypte kokosem nebo skořicí a podávejte.

PŘEDPLATNÉ

Mohlo by vás zajímat

Jihočeské dortíky se sladkou čepičkou

6. 4. 2017 | Také vás nebo vaše děti čas od času, jak se říká, honí mlsná? Dali byste si něco sladkého, ale protože se snažíte držet různé diety, počítat kalorie a hlavně nechcete sebe ani své potomky zbytečně přeslazovat, si to raději rozmyslíte? Pak pro vás máme tip na vcelku zdravé mlsání.

Lehké letní pečení? Zkuste bezlepkový citronový koláč

21. 8. 2017 | Letní horka k přejídání moc nelákají. Pokud máte i přesto chuť na něco sladkého, je tu pro vás varianta, jak mlsat i v tomto počasí. Citronový koláč je nejen lehký, ale je i skvělou alternativou pro ty, kteří se vyhýbají lepku.

Bezlepkový dort s ovocem

13. 8. 2017 | Jak se osvěžit v horkých letních dnech? Pokud jste ve svém životě narazili na „nepřítele“ jménem lepek, máme pro vás tip na perfektní letní osvěžení. Ať už jste příznivec moderních výživových trendů nebo vás zdravotní stav donutil dodržovat bezlepkovou dietu, recept na lahodný a osvěžující ovocný dort z bezlepkových piškotů, určitě zpříjemní letní odpoledne vám i celé rodině.

Aktuální číslo

v prodeji od 25. 6.