19.06.2017 Tisková zpráva
Společnost PRO-BIO, největší tuzemský výrobce biopotravin, představuje své produkty řady BIOHARMONIE v novém designu. Změna barvy i grafického stylu odráží moderní trendy a umožňuje zákazníkům se při výběru bezlepkových produktů lépe orientovat.
„Velkou změnou je barevné rozlišení bezlepkových výrobků. Ty nyní najdou zákazníci ve svěže zelené barvě. Suroviny s obsahem lepku zůstávají oranžové. Vycházíme vstříc potřebám lidí, aby snadno a rychle rozeznali výrobek s lepkem i bez lepku a vyhnuli se zbytečnému hledání a pročítání etiket“, vysvětluje Ing. Barbora Hernychová z marketingového oddělení společnosti PRO-BIO.
Bezlepkové produkty firma zpracovává v bezlepkovém mlýně, který provozuje od roku 2014. Ten představuje zcela ojedinělý provoz, který v sobě spojuje kvalitu BIO a jistotu absence lepku. Tato kombinace je v Evropě zcela unikátní. Na mlýn navazují bezlepkové sklady a balírna. Celkem do bezlepkového projektu investovala firma PRO-BIO přes 20 milionů korun.
Díky umístění viditelného BIO loga na přední stranu obalu je na první pohled zřejmé, že se jedná o produkt ekologického zemědělství. Na zadní straně přibyly nově grafické ikonky, díky nimž zákazník okamžitě zjistí, zda je výrobek veganský či RAW. Obaly jsou také lépe recyklovatelné, protože vzadu není papírová etiketa, ale pouze polypropylenová folie (plast) takže se obaly lépe třídí. „Další změnou je zvětšení písma u názvu výrobku a přehlednější uvádění výživových údajů. Věříme, že pro naše zákazníky budou tyto změny přínosem, usnadní jim výběr a nabídnou jasné a srozumitelné informace, což bylo našim hlavním cílem“, doplňuje Ing. Barbora Hernychová.
Nejbližší akcí, kde se setkáte se společností PRO-BIO, jsou letní BIOSLAVNOSTI konané 15. 7. 2017 v areálu firmy ve Starém Městě pod Sněžníkem. Letos se ponesou v duchu oslav 25 let firmy.
22.03.2024 | Státní veterinární správa (SVS) nařídila stáhnout z prodeje krůtí šunku od výrobce LE&CO-Ing. Jiří Lenc, s.r.o. kvůli obsahu bakterie Listeria monocytogenes. Výrobek prodávaly pod dvěma různými obchodními názvy obchodní řetězce Tesco a Globus. Spotřebitelé, kteří mají šunku doma, by ji neměli konzumovat a mohou ji vrátit v místě nákupu.
19.03.2024 | Bílá vajíčka jsou v období Velikonoc horkým zbožím. Krásně na ně chytají barvy a vyjímají se jako dekorace, i když je neobarvíte. Kde se ale vlastně berou a liší se nějak od běžných hnědých?
22.03.2024 | Svůj mistrovský um předvedl jako semifinalista největší kulinární show amatérských kuchařů MasterChef a svými recepty inspiruje dál. Vyzkoušíte také velikonoční nádivku Pavla Berkyho?