Kalkulátor BMI

...

Jak začít den a být fit?

19. 5. 2017 | Redakce

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne. Přesně to nám od mala říkaly maminky a babičky. Snídaně je první jídlo dne, tělo je po noci vyhládlé, a tak potřebuje dostat pořádnou dávku energie. Pokud vám na sobě alespoň trochu záleží a chcete být fit, na snídani byste rozhodně neměli zapomínat. A co si k ní dát?

Možností je nepočítaně, ale pokud se rozhodnete, že chcete snídani, která vás nabije energií a naopak úplně neutlumí, čeká vás trochu přemýšlení o jejím správném výběru. Abychom vám jej ulehčili, nabízíme několik tipů na fit snídaně.

Tip 1: Fit kaše

Ingredience: 60 g ovesných vloček, 150 ml Jihočeského mléka lahodného polotučného, 50 ml vody, lžička skořice, oblíbené ořechy či semínka, banán či jiné ovoce.

Postup: Jihočeské mléko smíchejte s vodou a přiveďte k varu. Přidejte vločky, skořici a míchejte, dokud kaše nezhoustne na požadovanou konzistenci. Dejte do misky, přidejte banán, ořechy a můžete snídat. Kdo má rád sladké, může dochutit třtinovým cukrem.

Tip 2: Zeleninový salát s cottagem

Ingredience: Jihočeský cottage, 2 rajčata, 20 dkg salátové okurky, 1 chilli paprička, 2 větší listy pekingského zelí, sůl a pepř. „Masožravci“ přidají ještě 2 plátky šunky.

Postup: Zeleninu pokrájejte a v misce smíchejte s Jihočeským cottagem. Přidejte nadrobno nakrájenou chilli papričku, případně jemně pokrájenou šunku. Podle potřeby dochuťte solí a pepřem.

Tip 3: Mug cake v hrníčku

Ingredience: 1 vejce, půlka banánu, 1 lžička kypřicího prášku do pečiva, 1 lžíce Jihočeského polotučného tvarohu, 30 g ovesných vloček, 1 lžíce vody, 2 lžičky strouhaného kokosu

Postup: Tyčovým mixerém rozmixujte ovesné vločky. Smíchejte je s Jihočeským polotučným tvarohem, práškem do pečiva, kokosem, vejcem, vodou a banánem. Vše řádně promíchejte, přelijte do hrnečku a dejte na 6 minut do mikrovlnné trouby. Mug cake vyklopte, posypte kokosem nebo skořicí a podávejte.


 

Diskuse

Vstoupit do diskuze