18.12.2014 ČTK
Slevy se netýkají pouze lahůdek, masa a přísad do bramborového salátu, ale také ovoce a zeleniny.
Prodejci těsně před Vánoci zlevňují potraviny v řádu desítek procent. V aktuálních letákových akcích je možné na štědrovečerním a silvestrovském menu ušetřit v průměru přes 35 %. Vyplývá to z průzkumu společnosti Česká distribuční.
Základní štědrovečerní menu pro čtyři osoby lze při výběru akčních cen z letáků pořídit za 653 Kč. Zákazníci tak ušetří v průměru 335 Kč proti běžným cenám."Těsně před Štědrým dnem většina lidí vyráží do obchodů na velké nákupy, aby se na vánoční svátky předzásobili. Při takto velkých objemech je pro zákazníky rozhodující každá sleva, která konečnou částku za nákup sníží. Nejvyšší slevy přitom z naší zkušenosti přichází právě několik dní před svátky," uvedl ředitel České distribuční Petr Sikora.
U silvestrovského menu pro šest lidí dosahuje sleva v průměru 34 %. "Slevy se netýkají pouze lahůdek, masa a přísad do bramborového salátu, ale také ovoce a zeleniny. Například pomelo je možné koupit s 50% slevou, kiwi o 43 a citróny až o 38 % levněji," dodal Sikora. Obchodníci zlevňují také alkoholické nápoje, a to v průměru o 27 %. Analýzu cen potravin provedla společnost Česká distribuční, která je největším distributorem reklamních letáků v Česku.
04.02.2020 | Odborníci na gastronomii i hosté to přirovnávají k zázraku. Podle mnohých dostanete nejlepší sushi na světě právě zde. Restaurace Sushi Sawada v japonském Tokiu je přitom téměř neviditelná.
24.05.2018 | Díky populárním farmářským trhům se v posledních letech stal hitem chléb kvasový. Přitom už v 15. století za vlády Jiřího z Poděbrad se peklo dvanáct druhů chleba. V České republice přitom máme dnes více než 700 pekáren, které vyrobí denně zhruba milion pecnů. Jak ale poznat ten skutečně kvalitní?
20.03.2024 | Popularita tohoto kvašeného nápoje, který obvykle vzniká fermentací černého nebo zeleného čaje, neustále roste. Kombucha patří do skupiny takzvaných funkčních nápojů, jejichž kategorie zažívá velký boom a na trhu se tak objevují nové příchutě. V květnu 2024 F.H. Prager představí dvě novinky - “Rooibos”, který je bez kofeinu a “Matcha” se zvýšeným obsahem přírodního kofeinu.